Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 16:53:42 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30266 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Hausma küla, Kärdla metskond 30 
(Paluküla suusaraja veehoidla) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: ehitustegevus on planeeritud riigimaantee 
kaitsevööndisse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27289368>  (menetlus nr: 
464542), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (PILVI POST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister